سلام 

سلام به دوستان عزیز و خوانندگان گرامی

خواستم یک سوال از محضر بزرگواران بکنم

چرا انسانها هر کدام به نحوی برای گذشتن عمرشان عجله دارند

یکی آرزو میکنه چند سال زود بگذره تا بازنشست بشه

یکی برای اینکه زود ترفیع درجه بگیره روز ها را میشماره زود تمام بشه تا درجه اش بالاتر بره 

سرباز برای اینکه خدمتش زود تمام بشه

بچه برای زود بزرگ شدن 

و ده ها مثال دیگر.

راستی چرا؟؟؟

مادر ۱۲ ساله، فرزند یک ماهه!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در خانه باز است، وارد می شوم. بوی عجیب و تندی به مشام می رسد بویی که نه شبیه بوی نان است و نه شبیه بوی غذا. حیاط خانه اتاق های زیادی دارد و در هر اتاق یک خانواده زندگی می کنند. پرده را کنار می زنم و وارد اتاق می شوم. دو کودکی که روی زمین نشسته اند از جایشان بلند می شوند و به من تعارف می کنند. «نازخاتون» یکی از صدهادختری است که در سن نامناسب ازدواج کرده است. ازدواج با مردی که نه او را می شناخته و نه علاقه ای به او داشته است. او اکنون با 12 سال سن صاحب فرزندی یک ماهه است.
ادامه نوشته

خواص و فضیلتهای آیت الکرسی

آيت الكرسي سيد آيات قرآنپيامبر به حضرت علي (ع) فرمود: " يا علي ! من سيد عربم-مكه سيد شهر هاست- كوه سينا سيد همه كوه هاست- جبرئيل سيد همه فرشتگان است – فرزندانت سيد جوانان اهل بهشتند- قرآن سيد همه كتاب هاست – بقره سيد همه سوره هاي قرآن است – ودر بقره يك آيه است كه آن آيه 50كلمه دارد و هر كلمه 50 بركت دارد و آن آيت الكرسي است.

 

ادامه نوشته

حادثه مرگبار کاروان عروسی

حادثه مرگبار کاروان عروسی در تهران (منبع : عصر ایران)

بیاییدبا انجام کارهای ناشایست عروسیها را به عزا تبدیل نکنیم.

یک خودرو در کاروان عروسی دچار واژگونی شد.

به گزارش ایسنا، شامگاه روز گذشته خودروی مزدا 320 در کاروان عروسی با پنج تن سرنشین که دو تن از آنها برای شادی از پنجره های در عقب خودرو بیرون آمده بودند، پس از برخورد با خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان دچار واژگونی می شود.

ساعت 23:16 این حادثه به مرکز اورژانس تهران مخابره شد، با دریافت خبر چهار دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه خودروی فرماندهی به آدرس خیابان وحدت اسلامی پایین تر از چهار راه وحدت اعزام شدند.

تکنیسین های اورژانس تهران با رسیدن به این محل، هر پنج سرنشین خودرو که به شدت دچار صدمات و جراحات شده بودند را با انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان سینا منتقل کردند.

متأسفانه یک تن از این جوانان به دلیل شدت جراحات و خونریزی در بیمارستان درگذشت.

توصیه های امنیتی بانک مرکزی


انک مرکزی در راستای تامین امنیت بستر فعالیت‌‌های نظام بانکی و لزوم اطلاع‌رسانی به کاربران حقیقی و حقوقی بانک و همچنین پیرو اطلاعیه‌های قبلی، اخیرا توصیه‌های امنیتی در خصوص خدمات حضوری و غیر حضوری را دو بخش ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک مرکزی طی اطلاعیه‌ای از شهروندان خواست تا با رعایت مواردی در بانکداری حضوری که شامل دستگاه‌های خودپرداز و کارتخوان و همچنین بانکداری غیر حضوری که در بستر‌های مخابراتی، از قبیل اینترنت بانک، تلفن بانک و همراه بانک، انجام می‌شود، از اطلاعات و سرمایه‌های خود به‌ دقت حفاظت کنند. این موارد شامل نکات زیر می‌باشد:


الف. توصیه‌های خدمات حضوری

1. قبل از اطمینان از اتمام پردازش و خاتمه عملیات بانکی، محل را ترک نکنید و در صورت بروز تراکنش ناموفق، رسید مربوطه را تا حصول اطمینان از کسر نشدن وجه از حسابتان نگهداری کنید.

ادامه نوشته

جملات الهامبخش4

ادامه نوشته

 

ادامه نوشته

جملات قابل تامل(2)

ادامه نوشته

جملات قابل تامل(1)

ادامه نوشته

جملات قابل تامل

نحوه ای که روزتان را آغاز می کنید می تواند روی کل آن روز تاثیر بگذارد... هر روز را با یک لبخند، آرامش خیال، خونسردی و قلبی سرشار از قدردانی از خدا آغاز کنید. زندگی یعنی اعتماد کردن به احساسات، استفاده از فرصت ها، درس گرفتن از گذشته و درک اینکه همه چیز تغییر خواهد کرد. بیاموزید به همگان احترام بگذارید چون هر کسی درحال مبارزه با کارزار زندگیش است. همه ما مشکلات، گرفتاریها و دغدغه های خود را داریم. اما در ورای آن کشمکشها، ناگفته های بسیاری پنهان است، هم برای من، هم برای شما، هم دیگران.
 

ادامه نوشته